CS taisyklės

Night to Unite'21 Counter Strike Turnyro oficialios taisyklės ir sąlygos

Visos komandos ir žaidėjai dalyvaujantys Night to Unite Counter Strike 1.6 turnyre privalo laikytis VISŲ žemiau išvardintų sąlygų ir taisyklių. Užsiregistruodami į šį turnyrą, jūs automatiškai sutinkate su visomis žemiau išvardintomis sąlygomis ir taisyklėmis

BENDROSIOS TAISYKLĖS

        1.  Taisyklės reglamentuojančios komandą
    • Komandos narių skaičius: 5
    • Komandos nariai negali priklausyti jokioms profesionalioms e. sporto komandoms ar organizacijoms. Turnyras skirtas mėgėjams
    • Žaidėjas viename turnyro etape gali priklausyti tik vienai komandai
    • Komanda gali pakeisti savo komandos pavadinimą turnyro metu. Tačiau pakeisti komandos pavadinimą tam, kad kažkaip apgauti priešininkus yra draudžiama. Taip pat labai ilgi vardai ir pastovus komandos pavadinimo keitimas yra draudžiamas, už taisyklių nesilaikymą bus skiriamos baudos.
    • Turnyro dalyvių amžius yra ribojamas Counter Strike žaidimo rekomendaciniu amžiumi – 18-os metų ir vyresni (jaunesni asmenys gali dalyvauti su tėvų raštišku sutikimu).
  1. Turnyro formatas
    • Grupių etapas: grupę sudarys 4 atsitiktine tvarka parinktos komandos. Visos grupėje esančios komandos sužaidžia po 1 match’a. Dvi geriausios komandos iš kiekvienos grupės pereis į sekantį etapą. Taškai bus skaičiuojami taip:
        •  laimėjimas 3
        • lygiosios 1
        • pralaimėjimas 0
    • Atkrintamųjų etapas: aštuntfinalis ir ketvirtfinalis BO1, Single-elimination.
    • Finalo etapas: dėl 1 bei 2 vietos žais dvi ketvirtfinalyje nugalėjusios komandos BO5. Dėl 3 ir 4 vietos žais dvi ketvirtfinalyje pralaimėjusios komandos.
  2. Registracija ir dalyvavimas
    • Užsiregistruoti Toornament platformoje.
    • Paspaudus ant registracijos nuorodos komandos kapitonas sukuria komandą Toornament platformoje ir į ją pakviečia savo komandos narius.
    • Jeigu komandos registracija yra sėkminga, komandos nuo 04-04 iki 04-05 privalo patvirtinti savo dalyvavimą turnyre Toornament platformoje.
  3.  Komandų komunikacija su organizatoriais ir tarpusavyje
    • Dalyviai su organizatoriais gali komunikuoti:
      • https://www.toornament.com platformoje.
      • n2uesports1@gmail.com el. paštu.
      • https://www.facebook.com/night2unite, https://www.instagram.com/nighttounite/ soc. Tinkluose
    • Dalyviai su kitais dalyviais gali komunikuoti:
      • https://www.toornament.com platformoje.
  4. Turnyro eiga
    • Komandos turnyrinėje lentelėje yra automatiškai grupuojamos Toornament sistemos.
    • Kadangi Toornamnent ar kitos platformos nesiūlo jokio sprendimo dėl galimybės komandomis derinti žaidimo laikus, šiam tikslui bus naudojamas išorinis įrankis. Komandos pačios nuspręs kada nori žaisti susitardamos su oponentais, o organizatoriai tik tarpininkaus. Vienintelė sąlyga, kad komanda per etapui skirtą laiką (7 dienas) turi sužaisti visus jai skirtus žaidimus.
    • Prieš kiekvieno žaidimo pradžią yra skiriama 10 min. Tarpas atlikti šiems veiksmas:
      • Žemėlapio pick/ban.
      • Žaidėjams prisijungti į žaidimui skirtą serverį.
    • Už žaidimams skirtų serverių įjungimą ir administravimą atsakingi organizatoriai. Visų žaidimų metu serveryje bus mažiausiai vienas administratorius, kuris stebės ir prižiūrės žaidimo eigą.
    • Pasibaigus žaidimui serveryje esantis administratorius užfiksuos galutinį rezultatą. Žaidėjams ar komandoms nieko papildomai daryti nereikės.
  5. Piniginiai prizai išmokami/išduodami tik Lietuvoje.
    •  Daiktiniai prizai gali būti siunčiami tik Lietuvos teritorijoje.
    • Piniginiai prizai išmokami tik į Lietuvoje registruotų bankų sąskaitas.
    • Žaidėjui neturint banko sąskaitos,  piniginis prizas gali būti išmokėtas žaidėjo nurodytam atstovui.
  6. Pauzės žaidimo metu
    • Iškilus techniniams nesklandumams, komandos gali stabdyti žaidimą paprašius administratoriaus.
    • Kiekvienai komandai per žaidimą suteikiamos 2 pauzės po 1 minutę.
    • Komanda gali prašyti sustabdyti žaidimą dėl žemiau išvardintų priežasčių:
      • Žaidėjas netikėtai yra atjungiamas nuo žaidimo.
      • Žaidėjas patiria programinės arba aparatinės įrangos gedimą.
      • Fizinės aplinkos trikdžiai.
    • Pasibaigus pauzės laikui, žaidimas bus tęsiamas.
    • Žaidėjui nepavykus prisijungti atgal į žaidimą po pauzės, komanda gali rinktis pasiduoti arba tęsti žaidimą su nepilna komanda.
  7. Žaidimo transliavimas
    • Visos transliavimo formos yra leidžiamos, jei abi komandos sutinka.
    • Transliacijos atsilikimas (delay) turi būti mažiausiai 4 minutės.
    • Transliuoti leidžiama tik grupių atkrintamųjų etapus.

 

ŽAIDIMO TAISYKLĖS

  1.  Counter Strike 1.6 žaidimo struktūra
    • Žaidimas prasideda “Warmup” faze, trunkančia 3 minutes. Prireikus, serverio administratoriai šią fazę gali sutrumpinti arba prailginti.
    • Pusių pasirinkimas bus nulemtas per knife raundą: ta komanda, kuri laimės, galės rinktis pusę (Terrorist arba Counter-Terrorist).
    • Žaidimo laimėtojas: laimi ta komanda, kuri pirma laimi 16 raundų arba jei priešininkų komandą pasiduoda ar apskritai neprisijungia prie serverio per tam skirtą laiką.
    • Raundo trukmė 1 minutė 45 sekundės. Pirkimo laikas 15 sekundžių. Bombos laikmatis 45 sekundės.
  2. Džentelmenų susitarimai (Šių taisyklių nesilaikymas griežtai draudžiamas. Nesilaikant šių taisyklių komanda pralaimi arba gauna nuobauda.)
    • Žaidėjai, kurie atsijungė dėl interneto problemų, negali būtų puolami arba paimama pertrauka, jei komanda turi ją.
    • Rašyti galima tik į savo komandos pokalbį.
    • Draudžiama blogai kalbėti apie savo priešininkus (angl. Trash-talking).
    • Būk geras laimėtojas ir geras pralaimėtojas.
    • Už bet kokią 3rd party programą komanda bus diskvalifikuojama iš turnyro.

NUOBAUDOS

Jeigu žaidėjas ar komanda pažeidžia vieną ar daugiau iš aukščiau aprašytų taisyklių, turnyro organizatoriai turi teisę skirti nuobaudas, atitinkančias pažeidimo(ų) lygį. Nuobaudos gali būti:

    •  Baudos taškų skyrimas
    •  Žaidėjo suspendavimas
    •  Komandos suspendavimas
    •  Komandos diskvalifikavimas

TVARKA PRIEŠ ŽAIDIMĄ

Kadangi nė viena plaftorma neturi sprendimų CS 1.6 žemėlapių pasirinkimamas, mes tai atliksime “oldschool” rankiniu būdu. Prašome komandų kapitonus likus 10 min. Iki žaidimo pradžios prisijungti per Toornamnet platformą prie “match lobby” kur lauks žaidimo administratorius.

“Looby” galima rasti Toornament.com: Pagrindinis -> my matches -> {atitinkamas žaidimas} -> match lobby.

Kiekviena komanda šalina po 2 žemėlapius ir tada jeigu:

  • BO1 – burtų keliu išrenkamas žemėlapis
  • BO3 – žaidžiami likę “nebaninti” žemėlapiai

Žemėlapius galima rinktis iš šių:

  1. Dust
  2. Dust 2
  3. Cbble
  4. Inferno
  5. Nuke
  6. Train
  7. Prodigy

Atlikus žemėlapių pasirinkimus tame pačiame “match lobby” žaidimo administratorius pateiks komandų kapitonams ir serverio adresą, kuriame vyks žaidimas bei prisijungimo prie serverio slaptažodį.

Prie serverio komandos narius prašome jungtis naudojant vardus naudotus registracijos formoje (administratoriai šalins visus pašalinius asmenis)

PASTABA: apie bet kokius su komanda susijusius pasikeitimus, iki žaidimo likus mažiau nei 1 valandai, komanda gali informuoti per “match lobby”.

PASTABA: apie bet kokius su žaidimu (-ais) susijusius pasikeitimus, iki žaidimo likus mažiau nei 1 valandai, administratoriai gali informuoti per “match lobby”.

  •  

 

Turnyro organizatoriai pasilieka teisę keisti turnyro taisykles turnyro metu ar prieš jį!